sobota 31. října 2015

Halloweenské pečení

Jak lépe oslavit Halloween, než si něco dobrého upéct a uvařit a pak si na tom pochutnávat za svitu svíček? Koupit si nový čaj a dát si pivo.

Když jsem na Googlu náhodou narazila na Křehký čokoládový koláč s tvarohovou náplní, nechalo mě to celkem chladnou, i když ten obrázek byl lákavý. Ale poté, co jsem zjistila, že do něj udám jedno mascarpone, které mi doma zbylo z tvorby hruškového koláče a navíc jeden tvaroh, jsem si přečetla postup a rozhodla, že to bude to pravé halloweenské pečení – snadné a chutné, kterým mohu doplnit svůj další hruškový pokus. A bonus? Prý je to italský recept, takže zase něco nového do mojí regionální kuchařky. :-)

Sdílel ho 13. 10. 2015 Dominik „Eldorado“ Horvath a už mu ho 210 lidí oplusovalo a 59 sdílelo, 19 komentářů je taky slušné, když vím, jak lidi neradi píšou.

Žádné komentáře: