pondělí 9. června 2014

Pstruh nadívaný česnekem

Tento recept se mi zalíbil víc než předešlý Pstruh s opečenými mandlemi a slaninou, protože má podle mého názoru lépe sladěné chutě. Je vhodný především pro česnekofily. :-)
 
Suroviny
  • 1 lžíce olivového oleje,
  • 1 lžička koření na ryby,
  • 1 ks pstruha,
  • 1 svazeček zelené petrželky,
  • 3 stroužky česneku,
  • podle chuti sůl,
  • podle potřeby ghí (máslo), citron.
Postup
Pstruha omyjete, nasolíte (ryba a maso celkově potřebují více soli) a zakapte čerstvě vymačkanou citronovou šťávou.

Česnek oloupejte a prolisujete do misky. Přidejte opláchnutou a jemně posekanou petrželku (pro barbary možno hodit vcelku. Přidejte koření na ryby (použila jsem Davídkovo bez glutamátu, soli a chem. konzervantů), olivový olej a utřete do hladké hmoty. Tou naplňte pstruhovi bříško.

Na pánvi rozpusťte ghí (máslo) a pstruha na něm zvolna opečte – z každé strany asi 10 minut. Bude hotový, jen česnek možná bude trochu pálit. Můžete servírovat například s uvařenými bramborami.

P. S.: Překvapilo mě, jak úžasně jednoduché to bylo, jak málo jsem zašpinila nádobí a jak moc jsem si pochutnala.

Zdroj: http://recepty.vareni.cz/pstruh-nadivany-cesnekem/

Žádné komentáře: